Städa!

Håller på och städar för fullt här hemma.
Så skönt när man får sånna ryck att man inte vill göra annat än att få fint hemma! :)
Men det är lite sisådär när man har en "grinig" liten guldklimp som enbart vill vara hos mamsen idag!
Men jag får lite gjort ändå, som tur är!
Håller just nu på med tvätten och andra maskinen är klar så ska hänga upp den och kasta in den sista maskinen med tvätt! :)
Sen är det diska, plocka undan saker, dammsuga och skura golven kvar!
Ska även ta och fixa iordning middag! (Korv & Makaroner)
Får se hur mycket jag hinner med städningen eftersom Liam inte är på sitt bästa humör idag!

Ska höra med Anki om hon vill komma in sen så jag kan få det sista gjort, rätt skönt eftersom jag bara har imorgon på mig att få klart här hemma innan vi ska åka iväg!
För på Fredag ska jag till tandläkaren sen kommer mamma/mormor och hämtar upp hela familjen efter hon vart i Eskilstuna och på Lördag ska vi åka upp på dop! (Brorsans dotter Ronja döps)

Så det är fullt upp och på Söndag ska Thomas jobba igen så man lär inte hinna få iordning här hemma på Lördag eftersom vi lär komma hem rätt sent! :S

Nä, nu är det bäst att jag tar Liam en stund sen fixa iordning lite käk och sedan fortsätta med allt här hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0