Sooool! :)

Åhh, vilket underbart väder!
Solen lyser och det är hur skönt som helst ute, klarblå himmel!
Hoppas verkligen detta väder stannar hela dagen då kan vi vara ute och busa en massa! :)


Idag är det Söndag igen och älsklingen min ska jobba! :(
Men jag är glad att vi får hela Fredagar & Lördagar tillsammans!



Igår somnade vi alla tidigt, var riktigt skönt måste jag säga!
Lilleman somnade strax innan 19 och sov till 7 imorse! :)
Älskling och jag somnade i soffan strax efter men gick in och la oss i sängen vid 22...
Vet inte varför man är så himla trött!
Aja, men idag är jag pigg och glad... och vädret är helt underbart!



Imorgon ska vi till BVC10 mån kontroll, jag hoppas verkligen INTE att Liam har planat på vikten igen!
Men det tror jag inte för på våran våg hemma står den på stax över 9 kg så hoppas han gått upp en MASSA nu! :)
Det återstår att se!
Dom senaste 2 gångerna har han knappt gått upp någonting men nu hoppas jag att det har ändrats!



Nu ska vi ta och käka frulle hela familjen!

Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0