Sömnlös natt...

Inatt har det inte blivit mycket sömn, lilleman spydde som en gris...
Han spydde ner hela sin säng så det var bara att tömma upp vatten och bada, men det älskade Liam!
All mat som han ätit på hela dagen kom upp, vi gav han vatten men det kom upp till slut också i hela soffan.
Men efter det vart han pigg som bara den, så han drack sin välling men den kom också upp till slut!
Han får inte behålla det han äter.
Det är FÖRSTA gången som Liam spyr och han vart jätteledsen, obehagligt det där tycker lilleman!

Får se hur det blir nu på morgonen om Liam får behålla det han äter, annars får jag inga till BVC.



idag blir det inte att åka upp till Sthlm för våran del utan Thomas och Magnus åker in till Toys"r"Us och Ikea i Västerås och handlar det vi ska ha hem.
Magnus är helt underbar, ställer upp i vått och torrt! :)

Var även Magnus som körde in oss till BB, annars hade jag fött på bussen! :) Ha Ha



Vi får se hur Liam är frammåt eftermiddagen, om han är bra och inte spyr eller har feber osv. så åker vi nog in till E-tuna och kollar runt lite!
Eller så åker vi in dit imorgon!
Vi får se!



Nu ska jag iaf. ta mig ett härligt och varmt bad medans mina 2 älsklingar ligger och sover!
Sen är det bara kasta in alla kläder, sängkläder m.m som är helt nerspytt!


Kommentarer
jenny

mmm mysigt med magsjukan hörru:( låter ju onekligen som de Kramiz skruttis

2010-05-25 @ 07:24:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0