Så himla trött!

Usch vad trött jag bli av att äta denna jäkla penicillin, skulle bara kunna lägga mig och sova!
Har vart trött både hela dagen igår och idag, man får väl tänka positivt att om 7 dagar slipper jag detta skiten! :)

Jag känner mig mycket bättre i magen, men visst jag har lite smärta kvar men inte alls som innan!

Nä, nu ska jag ta och lägga mig en stund och glo på dumburken!
Men det finns väl ingenting att se på, så lär väl bli att slå på en film!

Så skönt om 3 timmar kommer älsklingen hem och är hemma i 3 dagar! Sweeeet!
Finns inge bättre än när hela familjen är tillsammans!


Finns så mycket planer i våra liv!
Längtar tills alla planer är uppfyllda!
Älskar dig över allt annat Thomas!
Du har gett mig det vackraste som finns på denna jord!
Våran prins Liam!




Godnatt & Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0