Mys Onsdag! ♥

Vilken härlig dag jag och lilleman har haft! :)
Vi har vart ute precis hela dagen, har vart hur mysigt som helst!
Imorgon ska det ju tydligen komma en massa regn så det var verkligen skönt att vara ute hela dagen idag!

När vi var ute och busade så kom Anki, Karin och Folke hem och Liam vart så glad när han fick se dom så han verkligen kröp i full galopp fram till dom och snackade på som bara den, vi var ute en stund till för Anki var ute med oss.
Men efter en stund skulle dom käka och vi fick komma med in, jag gick bara upp och fixade käk till Liam så han fick sitta där nere och käka idag! :)
Jag har dock inte haft någon matlust alls nu på på eftermiddan/kvällen!
Har fortfarande grymt ont och mår illa så känner inte för någonting just nu!
Efter maten vart det såklart lite fika, och en kaka fick jag iaf. i mig och lite saft!

Hoppas verkligen detta skiten går över någon gång!


Lilleman somnade nu för natten strax innan 20 så känns skönt att bara få varva ner, läsa lite bloggar, kolla facebook och fixa med bilder som jag tog när vi var ute idag! :)
Det blir inte så värst länge till som jag kommer va vaken, är grymt trött så kommer snart bli soffan under täcket och försöka vila lite innan älsklingen kommer hem!
SKÖNT att T bara jobbar imorgon sen ledig 3 dagar! ♥

Nä, nu ska jag ta och fixa lite granna med några bilder som kommer upp på bloggen när dom är klara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0