Min bebiiiis sover!

Nu sussar min lilla prins, efter att vi vart ute med papsen när hen meckat (han meckar fortfarande).
Jag passade på att rensa lite från rabatten och Liam tyckte det verkade va riktigt roligt så han kröp också upp i rabatten och började gräva!
Sötongen min!

Men efter ett tag gick vi in och lilleman fick en tallrik med turkisk yoghurt och hallonsylt, det var riktigt smaskens tycket Liam!
Han fick även en macka med ost! :)
Tror det bor en lite råtta i min lilla son, han är TOKIG i ost! :)
Det måste han nästan fått av mig, jag är också tokig i ost! (HaHa)

IDAG BLIR DET EN RIKTIGT HEMMAMYS DAG
MED MIN ÄLSKADE LILLA FAMILJ!

Nä, nu ska jag gå ner och se hur det går för min älskling med mecket!

Bajbaj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0