Lilleman är magsjuk!!!

SUCK när ska detta med sjukdomar och allt vad det nu är ta slut!?!?
Våran lilla guldklimp ligger i magsjuka! :S
Känner mig krasslig jag också, började igårkväll att jag mådde illa men har inte spytt eller så ännu!
Hoppas jag slipper detta!
Lilleman ligger just nu i sin säng och sover, har fått byta 5 st bajsblöjor redan...
Han har spytt hela natten och nu kommer det ut andra vägen istället.
Bara gilla läget, man får iaf. allt upptvättat! :)
Det är väl positivt! HaHa


Jag är bara glad att jag fått i honom några kex, saftsoppa och så...
Och att han inte spyr upp det!!!

Ska ta och kasta in den 2.a maskinen med tvätt nu!

Väntar på att älsklingen ska komma hem! <3


Kommentarer
caroline

Stackars liten! Jag vet hur jobbigt det är att de är dåliga i magsjuka! Krya på honom! <3 Och hoppas du och Tomas klarar er! Kram

2010-05-25 @ 11:57:32
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0