Kvällsmys...

Nu har precis Anki & Stefan gått hem så vi ska lägga oss framför tv´n och bara mysa hela familjen!
Liam har fortfarande rätt hög feber, förut hade han 39,8 och nu har han 38,8 grader så det blir enbart att mysa med lill prinsen nu!
Har försökt kyla ner honom genom att ta av han tröjan och öppna balkongen så febern har gått ner lite granna!
Hoppas den försvinner snart!
Har även gett klimpen alvedon!

Sova vill han inte alls just nu!
Tycker så synd om min lilla klimp som ska ha så hög feber, och han har även börjat hosta och låter jättehes när han pratar!
Det kan gått och väl vara tänder på G också (har 8 tänder sen innan) för man får byta blöjor (diareé) sen är det feber!
Men sen kan det lika gärna vara magsjuka!
Man vet inte!
Vi får se hur han mår och är imorgon, ska även ta och kika in i klimpens mun nu när vi ska borsta hans tänder!
Jag är hur glad som helst att Liam verkligen vill borsta sina tänder.

Så fort vi borstar våra tänder på morgonen så kommer han krypandes och blir jättearg om inte hanborsta sina tänder också! :)

Nä, nu ska jag ta och krypa ner med min lilla sjukling & älskling i soffan och bara mysa!



Kommentarer
Corneliusgabrielle

I like your website. Good job.

2011-05-11 @ 07:21:50
URL: http://corneliusgabrielle.bloglyric.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0