Inte lång tid kvar nu!

Det är ju inte så värst lång tid kvar tills våran lilla klimp blir 1 år! :)
Tiden går så fruktansvärt snabbt.
Jag har hela tiden funderat på vad vi ska köpa till honom!
Men nu har jag hittat det jag vet att han kommer tycka om! :)

Liam var ju med mig när jag var hos läkaren och han satt och lekte som bara den i lekrummet med Anki medans jag var inne och kollade magen!
Liam fastnade totalt i ett barnkök dom hade där så nu har jag beställt ett till honom! :)

Det var massa tillbehör med och sen kan man köpa en massa saker på sidan av (köksmaskiner) som mixer, brödrost, mikrovågsugn, elvisp, matberedare och en massa mer! :)

Detta lär våran klimp tycka om!

Och det är inte det ända han kommer få av oss, finns så mycket saker vi kommer köpa! :)

Bortskämda unge!



 

Vi ska även ner nu på Fredag och beställa Liam´s 1-års tårta! :)

Ska bli riktigt skoj att få designa våran klimps första tårta, men det lär va svårt finns så mycket motiv och grejjer att välja mellan.

Men en bild på Liam ska det vara på den iaf.



 

Nu ska jag fortsätta med lunchen, idag blir det raggmunk, lingonsylt och bacon! :)

 

Ha det kanon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0