Hejsan svejsan!

Håller på och bakar kladdkakor! :)
En vanlig och en med jordnötter i... mumsigt värre!
Ska iväg en sväng alleles strax väntar bara på att den sista kladdisen ska bli klar och att den första ska svalna lite så jag kan ta med mig den! :)

Idag har vi en riktigt underbar dag, solen skiner och det är klarblå himmel så det ska bli skönt att komma ut och busa lite granna! :)
Har även idag blekt mitt hår igen, men känner att det är dax att klippa sig snart igen...
Håret vill inte alls som jag vill, det växer ju så äckligt snabbt! :S
Så kan det gå!

Nä, nu ska jag kolla ugnen sen klä på oss och gå iväg!

Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer
Raymondanja

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2012-06-13 @ 14:34:25
URL: http://raymondanja.blogsmile.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0