Härliga Fredag! ♥

Så skönt med Fredag, iofs. så har det vart Fredag en hel vecka när vi haft storälsk hemma men ändå! :)
Skönt är det!
Men frågan är vad vi ska ta och hitta på idag?!?!
Nå förslag?! :)



Jag ska ialla fall iväg alldeles strax men sen kommer man hem igen och då vette sjutton vad vi ska hitta på!
Vi funderar på att dra iväg och käka ute idag, men vart?!
Finns så många ställen man kan åka till, vet inte ens vad jag är sugen på! :)
Svårt det där!!!



Jag funderar iallafall på att ut och cykla med lilleman nu när han fått en cykelsits och hjälm! :)
Vart ju så sent igår så vi var aldrig ute och cyklade!
Liam är mycket bättre, får behålla maten och vällingen så det är KANONERS + att han har ingen feber längre!
Hoppas bara det fortsätter såhär!
Fast vädret inte är det bästa idag så funderar vi iallafall på att cykla en sväng, ner på stan eller nå!
Skulle behöva klippa mig så det får nog bli att dra ner på stan när jag kommer hem igen.
Hoppas bara att det INTE börjar regna som det gjort hela morgonen, men just nu är det rätt fint väder!
Håller tummarna!



Mys med storälsk blir det ikväll! ♥
Alltid skönt att mysa framför en bra film och nå gott att äta på en Fredagkväll! :)




Nä, jag ska nog ta och göra mig iordning för att dra iväg!

Tjilevippen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0