Haft en toppendag!

Idag har det vart en rätt bra dag (fast det ösregnat nästan hela dagen), älsklingen och Magnus åkte iväg till V-ås imorse och köpte en present till lilleman + att dom var inne på IKEA och köpte lite saker också! :)
Var ju meningen att jag, älsklingen och lilleman skulle åka upp till Sthlm idag och handla men eftersom lilleman vart rådålig igårkväll så åkte älskling & Magnus iväg istället.
Jag var hemma och bytte blöja efter blöja, sen somnade Liam när han skulle få lunch så var bara att lägga han i sängen och han somnade tvärt.
Men vaknade när papsen kom hem! :)



Så älskling & jag bestämde oss för att testa åka in till E-tuna men skulle Liam börja må dåligt igen så skulle vi åka hem på en gång.
Men han varken spydde eller gjorde nå i blöjan på hela dagen när vi var där inne så vi vart ju hur glada som helst och hoppades att detta skiten var över.
Vi åkte ut till Tuna Park och köpte en Xbox360 till älsklingen och så var vi inne och shoppade lite kläder till Liam.
Var ju meningen att jag skulle handla kläder till mig, men hittade inget som jag verkligen ville ha så det vart massa fina kläder till klimpen istället!
Efter Tuna park drog vi in till stan igen och käkade!
Vart Fläsknoisette och pommes... hur gott som helst!
Skulle lätt bara kunna åka in till E-tuna för att gå dit och äta! :)
Eller det har vi gjort några gånger och det lär vi fortsätta med också! :)
Sen åkte vi hem igen!



Nu när vi kom hem så åkte vi till OKQ8 och hämtade ut mitt paket med filmer, present till lilleman + Wii Fit Plus med balance board! :)
Så nu ska vi leka lite! Ha Ha



Lilleman ligger och sover just nu, han var så trött fast han sovit nästan hela dagen!
Han är inte bra ännu, spydde upp lite mat nu när vi kom hem men det var inte alls mycket!
Får se hur han mår senare när han vaknar!
Vi som hoppats att han hade blitt bättre!



Imorgon ska vi ha middag här hemma...
Blir rostad potatissallad, fläskfilé, beanesås och sallad!
Smaskigt värre!



Nä, nu ska vi in och spela lite Wii!


Tjilevippen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0