Godmorgon!

Här har jag vart uppe sen strax efter 6, vaknade hur pigg som helst!
Hällde upp ett härligt varmt bad och bara njöt av ensamtid! :)
Nu väntar jag på att lilleman ska ta och vakna så vi kan äta lite frulle i lugn och ro!
Sen börjar all stress för mig! :S
Hatar när det är stressigt men så kan det vara ibland! :)
Tur jag får vila senare idag! (haha)
Mamma/mormor ska ju komma och hämta oss efter dom har vart på nå möte inne i Eskilstuna, eftersom dom ändå åker förbi här så tar hon upp oss! :)
Snäll mamma jag har!
Liam kommer bli glad för nu får han träffa mormor och morfar igen! :)
Han har ju börjat säga moma när han träffar mormor, så himla söt.
Jag bara älskar denna unge!



Nä, om man skulle ta och sätta lite fart innan jag måste dra iväg!
Vill gärna inte komma hem och bli ännu mer stressad av att hinna med saker innan vi ska åka.
Måste även packa!

Hoppas ni får en bra Torsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0