Godmorgon Torsdag...

Här är jag uppe med tuppen! :)
Hela familjen la sig tidigt igår (va så himla trötta) så nu är jag hur pigg som helst!
Lilleman och älsklingen ligger fortfarande också sover.
Liam är fortfarande dålig! :S
Vet inte riktigt vad det är som är fel, men jag ringde till BVC igår och nu går han på "diet" låglaktos majsvälling och sen var det några droppar ist. för vätskeersättning eftersom han dricker en massa så behövdes bara dropparna.
Skulle det inte bli bättre så måste jag höra av mig igen!
Han spydde 1 gång igår och det var inte lika många blöjor att byta så jag hoppas det är på bättringsvägen.



Det kan vara så mycket som är galet, antingen tänder (han vart så här en gång innan när tänderna kom), nå knas med magen... ja det kan va massa olika saker!
Kan även va magsjukan, sommarkräksjukan, värme"noja" för det var tydligen många som har ringt om just detta så det återstår att se om han blir bättre eller inte!



Igår hade vi middag här hemma, var hur mysigt som helst och Liam var hur glad som helst, vart lite grinig på slutet. :)
Han vart så trött men vägrade sova.
När vi åt fick han även äta smörgåsrån med smör på och fick även proviva blåbärssoppa! :)
Det gick ner! :)
Jag tror inte så värst mycket på att han enbart ska få äta den där jäkla vällingen, eftersom han haft samma sak 1 gång tidigare men då spydde han inte och det gick över efter 1 vecka.
Så troligen är det samma sak denna gång!



Idag ska vi åka iväg till Jysk och shoppa en massa...
Dom har rena lagerrensningen här idag så ska bli riktigt kul att se om man hittar någonting! :)
Men det lär vi göra!
Fast kommer nog va grymt mycket folk!



Nä, nu ska jag ta och äta någonting innan mina favvo killar vaknar sen blir det att hoppa in i duschen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0