Godmorgon Söndag!

Inatt har jag verkligen fått sova ut, hur underbart som helst!
Lilleman har sovit hela natten och dessutom har han INTE bajsat någonting på hela natten...
Hoppas verkligen att detta skiten börjar sluta nu!
Jag fick till och med i honom en hel banan igår! :)
Eller han satt och åt den själv, så duktig så!
Trodde aldrig att han skulle äta upp den men va fel man kan ha! :)



Jag trodde inte att han skulle få äta banan men läkaren sa att banan var jättebra och sen kyckling.
Så idag ska jag göra iordning lite kyckling, ris, krossade tomater och lite mat yoghurt till klimpen!
Hoppas han äter så han får tillbaks sin energi!

Nu har klimpen vaknat så ska gå in och ta upp honom och busa en massa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0