Godmorgon Onsdag!

Strålande väder, så himla skönt!
Hoppas verkligen Liam inte börjar bli dålig, igår var det KAOS här hemma.
Han vägrade sova, var ledsen och arg hela tiden... det var ingenting som dög!
Men jag gjorde iordning golvet i vardagsrummet med en massa täcken, kuddar och plädar så där låg vi och mös en massa och tillslut strax innan 23somnade både jag och klimpen!
Idag verkar han va lite gladare men inte helt 100% och bajsar dirareétroligen är det tänderna som spökar att det kommer fler nu! :S
Ska kika i hans mun och se/känna efter!

Han ha just fått en flaska med blåbärssoppa vilket han älskar! :)

Och jag har setat och hjälp Sandra med hennes header till bloggen!

Tror även jag ska fixa om min lite när jag har tid men nu så ska jag gå in och busa med mina 2 älsklingar!
För att sen sätta fart och fixa lunch!

Wihoo ikväll är det Andra Avenyn också, sista avsnittet så himla TRÅKIGT! :S

Hoppas ni får en underbar Onsdag!


Kommentarer
Sandra - Mamma till Novalie

Tack så himla mycket för hjälpen! <3

2010-05-05 @ 11:12:16
URL: http://novaliesmammaa.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0