Godmorgon Måndag!

Ny vecka, nya möjligheter!

Idag ska vi iväg till BVC på 10 mån kontroll! (kl 10)
Ska bli riktigt skoj att se hur mycket lilleman har växt! :)
Hoppas bara att han INTE har planat på vikten denna gång också!
Utan vi hoppas att han har gått upp nu!
Men det återstår att se!



Vart inge bloggande för mig igårkväll, jag var helt slut! :)
Men det hände inte så värst mycket igår heller, vi busade en massa, fikade och hade det allmänt trevligt!
Var även iväg och handlade lite, eftersom P-O bor hos oss några dagar denna veckan också!

Jag ska ta och hoppa in i duschen nu, sen väcka mina 2 älsklingar!

Skriver mer när vi kommer hem från BVC! :)

Hoppas ni får en bra Måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0