Godmorgon!

Har vart riktigt skönt att få sova ut inatt! :)
Nu är man utvilad och pigg, så idag blir det att gå ut på en promenix med hela familjen!
Vädret är inte det bästa, regnade imorse när jag klev upp men det kanske bli bättre om ett tag! :)
Men är det sånt väder det är nu så gör det ingenting, är rätt skönt eftersom det var döhett igår så man fick mycket fin färg! HaHa



Jag har precis klickat hem lite filmer, dels Bamse (boxen) till Liam sen lite filmer till oss...
Klickade även hem Wii Fit Plus inkl. Wii Balance Board så nu blir det ännu mer träning av! :)
Är detta jag velat haft länge men har aldrig blivit av att jag köpt det, men nu så ÄNTLIGEN!




Idag ska vi ha lite mys hemma, så vi ska iväg och handla lite grejjer!
Blir taco tallrik idag så gott, mycket godare än att göra tacos i mjukt bröd! :)




Nä, om man skulle ta och göra sig iordning så vi kan åka iväg!

Hoppas ni får en bra Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0