God Natt!

Ska alldeles strax gå och lägga mig och glo på dumburken om det nu finns någonting att glo på vill säga! :)
Har ju en jäkla massa kanaler, men ändå hittar jag nästan aldrig nå att glo på! :)



Idag har jag hunnit med en del här hemma, vilket är väldigt skönt!
Fast Liam har vart gnällig och väldigt mammig så har det gått galant! :)
Liam har vart med överallt och hjälp mamma, sötnosen min!

Finns inge vackrare än min lilla prins!



Blää, för att det var sista avsnittet av Andra Avenyn ikväll... vad ska man nu roa sig med på Onsdag kvällarna?!? :)
Kommer väl nå nytt som kanske går att glo på!
Det återstår att se! :)



Imorgon
ska jag fortsätta här hemma, finns lite småplock att göra.
Sen ska även Liam´s rum fixas iordning eftersom P-O åker hem efter jobbet!

Nä nu ska jag släcka ner här och bara vara!
Älsklingen kommer snart hem!
Sååå skönt att det är sista dagen som han jobbar för denna vecka imorgon! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0