Full rulle kanelbulle!

Just nu är det full rulle på klimpen min här hemma! :)
Han är på golvet och kastar med sina bollar och river allt som är ivägen!
Vi sitter och lyssnar på Bamse för fulla muggar, Liam blir helt tokig han verkligen älskar Bamse!
Diggar som bara den till musiken, rätt va det är så ställer han sig upp och dansar som en tok, likaså dansar när han står i krypställning!
Så söt min lilla prins! :)

Man behöver bara säga "dansa" så börjar han dansa... sötplutten!



Vi ska alldeles strax ta och gå ut i det underbara vädret!

Har setat och gjort om lite i min meny på bloggen, men är inte klart ännu...
Några bilder kvar att fixa, men det tar jag senare idag!
Skönt att jag äntligen börjar bli nöjd! (haha)

Hoppas ni får en bra Torsdag!


Bajbaj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0