. . . . . . .

Nu har vi precis kommit in från att ha vart ute och lekt en massa på framsidan.
Liam är tokig i att leka i sandlådan! :)
Så dumt att man inte tar en massa bilder, får bli nästa gång!
Man har blivit så dålig på att ta kort, är alltid roligt när det är någonting nytt och nu följer inte kameran med vart man än går!
Kameran följer bara med när det är speciella tillfällen...men ska försöka bli bättre på att ta bilder på min guldklimp!
Vi har iaf. vart ute över 2 timmar och Liam har precis fått mat och ligger nu och sover, han vart helt plötsligt jättetrött!



Förra inlägget SUUUUG!!! handlar om mig och INTE lilleman!
Det är så att jag åkt på en rejäl infektion i magen och jag ska in imorgon bitti för det fanns ingen akut tid kvar idag!
Och jag kan inte kalla att detta är AKUT så jag kan lika gärna stå ut till imorgon hur jävla ont jag än har!
Spänningen har gått ner en del men är fortfarnde kvar lite granna men gör inte lika ont som innan!
Får se vad man får för skit imorgon!
Kan varken ligga på mage, böja mig ner, sitta ordentligt och gå ordentligt!
Just nu känner jag mig som en höggravid anka! (haha)

Det är tur vi har underbara grannar som ställer upp i vått & torrt, dom har också vart med oss när vi var ute och busade! :)
Så skönt nu när jag inte kan böja mig ner!



Nä, bara massa babbel... nu ska jag försöka fixa nå att äta till mig också sen vänta på att klimpen ska vakna så vi kan gå in till Anki och busa lite granna!
Eller så sover han för natten redan?!?! Det återstår att se!
Men det kan jag inte tro att han gör! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0