Beställt tårtor!

Älskling och jag har precis kommit hem från stan!
Anki kom in och tog hand om Liam medans vi åkte ner, men han somnade tydligen ganska snabbt så hon har haft det lugnt och skönt! :)
Närå, Liam är väldigt snäll och han blir alltid så himla glad när Anki kommer in! :)
Det är VÄLDIGT SÄLLAN som Liam är arg och ledsen, så man blir helt paff när han väl blir det! :)



Vi har nu vart nere på "prinsen" och gjort en beställning på tårtor! :)
Skönt att ha det gjort, vart ingen tårta med ett foto på Liam i utan vart andra!
Tårtorna är ju mest till för att det är Liam´s första födelsedag och är speciellt gjorda till honom!
Själv ska jag ta och göra andra tårtor hemma, funderar på om jag ska göra marängtårtor.
Dom är ju så bra för man behöver inte göra iordning hela tårtan på en gång utan man gör till så många som det kommer just den tiden/dagen! :)

När vi ändå var nere på stan så hittade jag även en liten födelsedagspresent till klimpen som vi köpte! :)
Och det lär bli många fler!!! HaHa



Nä, nu ska jag ta och fixa iordning lite här hemma inför kvällen!
Ska fixa iordning till det vi ska äta idag också, idag blir det köttfärslimp, potatis och gräddsås! :)
Smaskigt värre!
Sen ikväll blir det mys med storälsk! (kex, ost och vin)



Hoppas ni får en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0