Tomt, tomt och åter igen tomt!

Sitter i soffan och bara tänker på lilla Mira, men hon har det nog bra där hon är nu!
Har precis skickat iväg ett mail till dom så får se om man får något svar senare! :)
Men jag tror hon har det kanon, är ju som sagt helt nytt ställe med lekkamrater och massa annat!
Hon kommer få det kanon, känner det på mig!


Jag har nu på morgonen oljat in vårat köksbord för sista gången! :)
Så nu ska det bara torka 1-2 timmar så jag kan trka bort all olja som inte vill sugas in sen får vi vänta 10 timmar innan vi kan sitta vid det!

Min lilla prins röjjer som bara den i hela vardagsrummet just nu.
Vi ska försöka få upp T ur sängen alldeles strax så jag får göra iordning i hallen nere med Cosmos (katten) saker.
Ska flytta ner hans saker dit eftersom Liam tycker det är jättekul med vatten och matskålen! :)

Så ska fixa iordning, göra om och grejja där nere! :)
Jag ska även gå över med en fodertunna till Anki & Stefan, det är ingen tunna vi behöver ha kvar.
Så det som vi har kvar hemma till Mira får Anki ta till deras hund Ozzy! :)
Bara jobbigt att se en massa minnen av henne.

Jag har ju 5 st bilder på väggen ovanför soffan på Mira & Liam, jag ska ha den förstorade bilden kvar men dom andra 4 ska vi ta ner och lägga undan!
Är skitjobbigt att se henne, men det glädjer mig att hon fått komma ut på landet!

Nu ska jag försöka väcka T så jag får börja här hemma!

Hoppas ni får en bra och solig Tisdag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0