Godmorgon!!!

Vilken underbart härlig dag det verkar bli!
Solen skiner och jag är hur pigg och glad som helst idag! :)
Hoppas detta väder håller i sig så ska lilleman och jag ut och gå...
Det är verkligen skönt att se att all snö bara försvinner... men man ska väl inte ropa HEJ ännu, kan ju komma ännu mera snö... Men vi håller tummarna att vi slipper se mer snö falla ner från himlen! :)

Idag är det Onsdag och då betyder det Andra Avenyn ikväll! Wihoooo!!!

Jag ska även ta och småplocka här hemma, Liam´s leksaker ligger precis överallt...
Annars finns det ingenting att göra här hemma, kanske dra fram dammsugaren och dammsuga av igen!
Tycker inte man gör annat, nu är det katthår precis överallt! :)

Hoppas verkligen vi åker upp till IKEAFredag, men verkar som det ska komma en massa regn och snöblandat regn här på Fredag! BLÄÄÄÄ!!
Annars om det inte blir IKEA så åker vi nog in till Eskilstuna och kollar runt lite! :)

Vi ska köpa en barnsits till min cykel så vi kan ut och cykla och grejjer i sommar, har hittat en som verkar va helt kanon och snygg var den också! :)
Precis samma färg som det är på Liam´s vagn (Phil & Teds Sport), så det passar ju kanon! :)

Idag hoppas jag också att Liam´s nya kläder dimper ner i postlådan...
Dom är iaf. skickade så hoppas kan man juh! :)
Våran lilla klimp växer ju så det knakar på längden...
Men han kan fortfarande ha kläder i stl. 68, byxerna är lite korta så dom har v i lagt ner men tröjer och så passar perfekt! :)
Helst av allt så vill jag lägga ner alla kläder i stl. 68 och bara ha stl. 74 och 80 nu!
Allt jag köper nu är stl. 80 och 86 eftersom han växer så pass hela tiden så behövs det juh! :)
Nackdelen är att jag har ingen aning vilken stl. han kommer ha i sommar! :)
Det är så svårt, men det återstår att se.

Nä, nu ska jag ta och fixa iordning lite frulle till mig och vänta på att lilleman & T ska ta och vakna till liv! :)

Önskar en en trevlig Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0