Snart dax för en promenix...

Ska alldeles strax ut med hunden på en promenix så Liam får vara med Anki så länge! :)
När vi kom hem från stan idag så fick Liam lite mellanmål (mosad banan) fast han vart så trött så han ville bara gå och sova.
Så han ligger just nu i sin säng och sover, funderar på om jag ska väcka han strax för att ge han mat.
Vill ju ha tillbaks bra rutinerna så hoppas verkligen jag kommer få det nu.
När han skulle sova lunch idag så somnade han tvärt utan gnäll och stök, men nu när han ville sova och var så trött var han lite ledsen och gnällig men han somnade "rätt snabbt ändå".
Hoppas bara han kommer somna bra ikväll!

Nu ska jag alldeles strax väcka lillen...
Nehe, jag behöver ej väcka han... han vaknade visst själv nu och pratar på i sängen! :)

Skriver nog mer senare ikväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0