Usch...

Tycker så synd om min lilla klimp som är så sjuk! :(
Näsan bara rinner, och han sostar en massa...
Jag är ås glad att vi ska till BVC på Fredag, men blir det värre måste jag kontakta dom innan!
När man ska lägga ner han eller sätta han i gåstolen så blir han jätteledsen och räcker upp armarna till en för han vill komma upp.
Sötklimpen! ♥
Så otroligt mammig, men man kan inte göra så mycket när han är såhär.
Försöka laga mat och ha han i famnen eller någonting sånt.
Det är skitjobbigt men samtidigt väldigt mysigt när han sträcker sig efter en och vill komma upp.

Så idag blir det lätt mat, det blir tonfisksallad! :)
Sen ikväll blir det semla! (haha)

Var ner på stan och handlade med Anki & Stefan, medans Karin var här hemma och tog hand om lilleman.
Köpte även en ny overall till klimpen, dom han har är i stl 62 och en i 68, men tycker dom är så korta i benen eftersom Liam bara växer och växer på längden.
Så när vi var inne på Lidl så hittade jag en supersöt overall som han kan ha så länge! :)

Det jag inte förstår är hur Liam pallar att vara vaken så mycket som han är just nu.
Sover 20 minuter på dagen sen är han vaken, likaså nätterna är skitjobbiga då han vaknar stup i ett.
Så nu när han är rådålig får han sova mellan mig och Thomas, eftersom han snorar en massa och hostar.
Det är iofs. väldigt mysigt att ha han inne hos oss samtidigt som det är jobbigt eftersom han ligger INTE still på ett ställe.
Ibland kan man hitta han i foändan! :)

Jag är väldigt glad att han äter lite mat och dricker massa vatten...
Men kan tänka mig hur jobbigt han har med denna hosta och en näsa som rinner konstant...
Så jag var ner på Apoteket idag och köpte en "snorslang" så man kan suga ut snoret...

Nä nu blir det en massa babbel bara, har inte tid att sitta här ska gosa med min älskade son för att sen försöka göra iordning salladen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0