Myslördag!

T & M åkte till IKEA i Västerås och handlade de vi skulle ha, men dom hade inte barnstolen.
Det ända som inte fanns, men det gör inte så mycket!

Lina & Jag åkte ner på stan och gick runt lite, men hua vilket väder vart värsta stormen när vi skulle hem!
Men hem kom vi, samtidigt kom T & M hem!
Vi snackade en massa, käkade pizza, jag tog en kebabrulle men fick inte behålla de 3 tuggorna som jag åt så det var bara att spy upp det.

Vi meckade ihop vardagsrumsbordet, Liams bokhylla och nu ikväll har vi skruvat upp vägghyllorna i Liam´s rum!
Vill verkligen tapetsera om där inne NU!

Lilleman somnade vid 19.30 så nu sitter storälskling och jag här i soffan och bara tar det lungt!
Själv sitter jag och försöker få i mig lite kyckling, får se om jag får behålla den!

Blir en tidig kväll för mig idag, är så fruktansvärt trött och imorgon ska jag göra klart Liam´s rum! :)

Hoppas ni haft en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0