Härliga Lördag!

Älskling och jag åkte ner på stan idag medans Liam var inne hos Anki & Stefan! :)
Var total kaos på stan, så himla mycket folk, brukar annars va det på sommrarna eftersom vi bor i en sommarstad! :)

Fick en "Jag älskar dig" mugg av älsklingen idag! ♥
Tack!!
Jag älskar dig också! ♥

Vi handlade lite smått och gott...
Var ju inne på stället som ska flytta och dom hade 50% på allt i butiken idag, helt sjukt med folk!
Köpte tex. 1 skål (har det som en fruktskål), haklapp till lilleman (Bortskämd men söt!) och lite annat smått å gott!

Jag fick så fruktansvärt ont i bröst och rygg, är en äcklig/ond smärta jag kan få då och då.
Stod inne på systemet och väntade på älsklingen, så började det vattnas i hela käften.
När han kom var jag tvungen att springa ut och få ut allting.
Men när vi kom hem så spydde jag men fick inte upp någonting mer än vätska eftersom jag inte ätit något! :S
Är så less på denna smärta, har fortfarande ont!

Så när vi hämtat Liam så fick han sin lunch sen gick jag och lilleman å vilade ett tag!
Det behövdes verkligen!

Nu har han precis ätit upp en hel stor burk med pastasnäckor och skinka! :)
Vi själva ska äta nu också, blir potatis, grönsaker, fisk och remouladsås!

Har haft en hur underbar Lördag som helst fast jag haft/har ont och mår SKIT!
Men har mina 2 älsklingar hemma! Det är livet! ♥
Hoppas ni haft en bra Lördag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0