Godmorgon Fredag!

Underbart att det är Fredag igen! :)
Och imorgon är hela familjen samlad, myspysigt!

Usch, jag sitter här och är hur trött som helst men måste piggna till lite så ska väl ta mig en dusch.
Vi ska ju iväg till BVC om ett tag, ska bli skoj och se hur lilleman har växt på 1 månad. :)
Hoppas han gått upp en del iaf. fast han vart dålig och inte ätit så värst mycket den senaste veckan.
Men som sagt, han älskar ju att äta samma mat som vi äter så får väl köra på det! :)
Goounge!

Igår gjorde jag färdigt hans fotobok med en massa bilder och grejjer.
Lär väl bli flera, man har så otroligt mycket bilder på klimpen.
Fast jag har blivit dålig på att fota han ofta, men vill inte fota han så mycket heller.
Vet att min brors fru gjorde det med sina barn och nu vill dom inte alls vara med på kort.
Men är ju olika som sagt! :)
Viktigaste för mig är just att fota han på sina jämna månader! :)

Nä nu ringer klockan så ska hoppa in i en snabb dusch sen väcka mina älsklingar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0