Wihooo!!

Jag vann auktionen på tradera!
Trodde knappast jag skulle vinna denna fina Skip Hop skötväskan! ;)
Den är helt ny, aldrig använd, prislappen & lapparna sitter kvar på väskan! ;)

Nu längtar jag tills jag får hem den... ska in och betala den på en gång! ;)

Fast jag får hem en annan Skip Hop väska redan nu i veckan så är det alltid kul att ha en annan också! ;)
Men den jag får hem är en annan modell, lite lägre men bredare på djupet så man kan få ner lite mer saker!
Denna jag vann på tradera är högre och smalare på djupet!
Är grymt bra märken och kvalite på dessa väskor!


Vann denna på Tradera! ;)

 

Och denna skickade jag efter...
Denna kommer passa perfekt med den nya barnvagnen! ;)



Kommentarer
Sandra & Novalie

Vilka snygga! När får man se en magbild då? :) KRam

2010-12-06 @ 13:52:31
URL: http://mammasandraa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0