Vilken natt! ;(

Denna natten har inte alls vart så värst rolig, vaknade vi 02 och kunde verkligen inte somna om!
Så gick upp och drack lite juice sen la jag mig i soffan och glodde på film, tillslut så somnade jag om en liten stund men vaknade nu vid strax innan halv 6 av att Liam var ledsen.
Då hade han på någont vis rullat ner från våran säng och ramlat ner på golvet (han ligger aldrig stilla när han sover riktigt).
Det har hänt 3 ggr att han ramlat ner från våran säng så det är ju inte ofta men ändå när det väl händer.

Men så iaf. kollade jag på honom och han blödde näsblod, så han hade slagit i näsan i bordet när han skulle resa sig upp, därför han var ledsen!
Fast nu är han hur pigg och glad som helst så var ju ingen fara precis!

Men det är så jobbigt att han alltid ska böka runt som en tok när han sover, ligger aldrig stilla!
Aja, nog om det...

Idag ska vi ta och traska ner på stan igen då storälsk ska till läkaren för att försöka bli sjukskriven 1 vecka till.
Sen ska han ringa läkaren som opererade honom för att få antibiotika.
Måste även ner på stan för att byta en tröja som jag köpte på Vero Moda igår då jag aldrig testade den när vi var där så måste byta till en Medium då den jag köpte var så stor! ;)
Sen ska vi även kolla efter en julklapp till lilla Noe, vad det nu ska bli! ;)
Fast någon hittar vi nog åt lillkillen!

Ska ta och sätta mig med min lilla klimp och kolla på lite barnprogram, känner mig helt död då man knappt fått sova någonting!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0