Trötter...

Jag är så trött så trött såååå trött...
Har vaknat stup i ett inatt, varför vet jag inte...
Men har väl kommit in i en period då jag inte sover bra, sen går upp tidigt på mornarna!
Hoppas det kommer att ändra sig så jag får sova ut någon gång! ;)
Blir ju så sjukt trött på eftermiddan annars, så man kan ju inte gå och lägga sig hur som helst precis!

Idag hoppas jag att älsklingen blir utskriven från sjukan! ;)
Men det återstår att se när han ringer.

Pratade även med mamma/mormor igår och hon undra om lilleman & jag skulle komma ner i helgen för att åka iväg och julshoppa lite granna utanför Norrköping! ;)
Så får se hur det blir med den saken, skulle va skönt att åka ner och åka runt och kolla lite granna!
Har iofs. alla julklappar klara redan, men någonting kanske man hittar! ;)

Beror på hur älsklingen mår och om han orkar!
Jag kan ju annars åka ner själv, men vill gärna umgås med min stora kärlek nu när han vart borta!
Men enligt T så skulle vi kunna åka ner, men vi får se som sagt! ;)
Är ju ingen stress precis, nu när han är sjukskriven...
Så kan ju åka ner precis när som helst!

Hoppas bara han får komma hem idag!

Lääängtar så mycket tills den 22.a December då vi ska in på UL! ;)
Se den lilla knodden i magen igen! ;)
Sist jag såg den så var det full fart där inne, var inte stilla en sekund! HaHa
Det är likadant när jag lyssnar på bebisens rörelser & hjärtljud, så är den inte stilla heller! ;)

Liam var väldigt stilla i magen, men full fart på han när han kom ut! Haha
Ska bli kul att se hur denna lilla krabaten blir! ;)


Kommentarer
Sara- Mamma till Yrla och Gravid

å utanför norrköping! skulle va så kul om vi kunde ses nån dag :)

2010-12-09 @ 10:08:53
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0