Trötter... Zzz

Känner mig helt slut, vart uppe sen 04 imorse och i stort sätt städat sen dess! ;)
Dammat och allt, känns väldigt skönt att ha allt gjort.
Ända jag struntade i var att riva ut hela badrummet och fixa iordning det, men dammsög, svabbade och plockade lite där inne!
Badrummet kan jag ta när jag kommer hem och har mer tid & ork till det!
Skönt att resten är helt klart iaf.

Har en trött liten kille här hemma som sitter i soffan och håller på att somna så ska ta och fixa välling sen blir det sängen för hans del!
Själv ska jag lägga mig i soffan och slå på en film, lär nog somna jag också men det gör ju absolut ingenting då vi ska upp väldigt tidigt imorgon för att åka in på ultraljud! ♥
Åhhh det är sjukt vad jag längtar, eller inte bara jag Thomas också! ;)
Mysigt att se lillen där inne! ;)

Kommer bara sakna våran lilla klimp som kommer va hemma och busa med Anki & Ozzy medans vi är inne i Eskilstuna på UL! ♥

Sen får man väl se när man kommer hem igen, eftersom tågen verkar inte vilja gå som dom ska el. är inställda...
Men... men man får väl se när man kommer hem igen och hur tågen och det ser ut för att sedan åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar imorgon! ;)
Ska bli mysigt att komma ner dit, hinna träffa Linn & lilla Noe, ge honom sin julklapp från Liam! ;)

Aja, nog med babbel... ska natta min guldklimp sen slänga mig i soffan!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0