Tjolahopp!

Precis pratat med älsklingen och dom går runt och gör läkarronder just nu så får se vad dom säger om T! ;)
Han har varken haft ont eller nå problem efter operationen så man får väl hoppas på det bästa!
Att han blir utskriven innan Fredag eller iaf. får komma hem på Fredag! ;)


WOHOOOO!!!
NU HAR LÄKARNA PRATAT MED T OCH TROLIGEN BLIR HAN
UTSKRIVEN REDAN IMORGON!!!
HÅLLER MINA TUMMAR & TÅR...
VILL HA HEM MIN ÄLSKLING! ♥



Själv ska jag sätta fart här hemma
med att röjja en massa saker, dels ska jag fixa klart köket sen ska jag ta fram snabeldraken och köra ett varv + skura golven!
Plocka och fixa i lillemans rum, rensa ut lite leksaker som han aldrig någonsin använder! ;)
Skönt att få rensa ut lite saker, vill så gärna omublera om i hans rum också...
Men det är ju så svårt när det är så puckat byggt...
Som tur är fick det mer plats när vi tog bort dörren in till hans rum! ;)

Men vi får se, kanske blir lite omublerat där inne iaf!

Ska även försöka fixa klart bloggen lite, är inte så värst nöjd över den som den är just nu...
Men alltid kul att pilla lite granna! ;)
Fast man har ju inte den tiden precis att kunna sitta och hålla på en massa...

Hoppas ni får en bra Onsdag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0