Suck!

Jag kan verkligen inte sova på mornarna längre...
Blir snart tokig, för jag vet att jag blir helt död på dagarna om jag går upp såhär tidigt...
Och man kan ju inte gå och lägga sig precis hur man vill heller, man får passa på när lilleman vilar!
Ska bli skönt att kunna vila i 1 månads tid precis när man vill då älsk kommer att va hemma! ;)

Sen är det så mycket tankar som snurrar runt i huvudet på en just nu!

Är ju sista dagen idag som han jobbar...Söndag har han tagit semester pga. av att han ska upp tidigt på Måndag och iväg till örebro Sjukhus för inskrivning, sen opereras han på Tisdag morgon!
Så han är sjukskriven från och med Måndag...
Kommer kännas tungt att inte ha honom hemma, men jag är glad att jag har underbara grannar som ställer upp och både stöttar, sitter barnvakt och är allmänt trevliga!
Vet inte vad jag skulle göra utan dom!
Helt underbara! ♥

Ska sätta mig och spela lite på fejjan tror ja, så jag får tiden att gå lite fortare! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0