Sova!?!?

Här är man vaken, kan inte alls sova!
Vilken sekund som helst ringer älsk klocka för han ska upp! :(
Vill inte alls att denna dagen ska börja, han åker hemmifrån vid 05.30...
Denna dagen kommer att bli lång känns det som, ska lämna lillfisen på dagis sen blir det hem och sova för min del tills det är dags att hämta lilleman igen! ;)

Sen vet jag inte vad vi ska hitta på, men någonting för att få dagarna att gå när älsk inte är hemma!
Kommer bli sjukt jobbigt, mycket tankar, saknad kommer det vara!

På ett sätt har jag lust att ta ledigt för lilleman på dagis denna veckan och åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar men samtidigt går bara Liam till dagis tills den 16.e December sen är han ledig ända tills den 11.e Januari 2011 igen! ;)
Så är nog roligt för honom att busa lite med dom andra barnen och så innan det är långledigt! ;)

Men för min egen skull så skulle det va väldigt skönt att komma bort!
Det ska nog gå bra ändå!
Vi får bita i det sura äpplet och hoppas på det bästa, att älsk får komma hem fortare! ;)
Inte för att jag tror det men ändå, antingen får han komma hem på Fredag eller så blir det nästa vecka.
Men vi håller tummarna att han får komma hem i vecka igen!

Ska fixa lite granna med det älsk ska ha med sig till sjukan, som den bärbara minidatorn tex.
Så han inte glömmer någonting! HaHa

Kommer SAKNA dig älskling!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0