Sorry...

Har ej haft ork eller lust till att blogga på ett par dagar...
Dels har lilleman legat i magsjuka, sen har älsk & jag inte heller mått särsklit bra!
Sen har lusten till varken bloggandet eller facebook funnits, känns som man har ledsnat på att sitta framför en dator och skriva! ;)
Men måste erkänna att det har vart väldigt skönt och sen är det så skönt att det inte är någon tvång att sitta och blogga varje dag och så! ;)
Är skönt med lite uppehåll ibland!

Det har inte hänt så värst mycket när jag inte bloggat ändå, mer än att hela familjen vart dåliga!
Igår var vi iaf. iväg och shoppade lite granna, hittade dels en julklapp till storälsk och en till lilleman sen vart det lite kläder till mig själv!
Men vet inte om det kommer va någonting jag ska ha på mig i jul, får åka ner på stan i veckan och se om det finns någonting här i stan som faller mig i smaken!
Fast det tror jag väl inte! ;)
Men ska gå in på gina tricot och se om dom har någonting här som inte fanns igår när vi var in till E-tuna!
Hoppas kan man ju!

Annars har det hänt nada...

Just nu ser min blogg för jävlig ut måste jag säga...
Får ta och sätta mig och hålla på med den när jag har tid, blir nog att jag gör om den på Onsdag eller idag med färger & menyn, men headern får vänta...innan vi ska åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar blir det nog av iaf.!
Eftersom på Onsdag ska vi ÄNTLIGEN in på ultraljud! ;)
Längtar som en tok att se lilla krabaten i magen igen, och hoppas verkligen att allt är som det ska! ;)

Sen får vi se om vi åker ner till mamma/mormor & pappa/morfar samma dag, men skulle va skönt för då hinner jag även träffa Linn & lilla Noe och kanske åka in till Nyköping och se om man hittar någonting där om jag nu inte hittar nå här i stan! ;)

Nu har min lilla prins vaknat så ska gå och sätta mig med honom och kolla lite på barnprogram (boomerang).

Sitter och funderar på om jag ska prata med storälsk om vi ska åka in till själva staden i E-tuna idag och kolla om vi hittar någonting, får se vad han säger! ;)
Är ju inte det skönaste vädret ute precis, snöööstorm! Brrr!

Hoppas ni får en bra Söndag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0