Snart så...

är det helt klart här hemma, ska bara hämta upp väskan och packa ner allt som ska ner sen det tråkigaste av allt att fixa iordning hela badrummet! ;)
Det är väl inte det roligaste precis, men även det måste göras ganska ofta!
Skönt när allt är gjort här hemma!
Sen blir det bara att gå och småplocka lite granna i hyllorna, fast det har jag gjort typ hela dagen så är inte mycket att fixa där!

Skönt om jag hinner med allting idag så man kan komma hem till ett fint hem igen! ;)
Men det är inte lätt då lilleman har dragit ut alla sina leksaker till vardagsrummet igen! HaHa
Fast är väl bara plocka in allt när han somnat eller så, annars drar han ut det igen! ;)
Om han ändå kunde hålla sig i sitt rum med alla saker! HaHa
Vårat lilla charmtroll! ♥

Åhhh vad jag längtar tills imorgon då vi ska på ultraljud och se den lilla krabaten i magen! ♥

Ska ta och fortsätta här hemma, packa ner det vi ska ha med oss så är det klart! ;)
Jag är så glad att vi har en glad och charmig liten kille som låter mamma fixa och dona här hemma utan att vara arg eller bli uttråkad! ;)
Väldigt duktig på att roa sig själv väldigt mycket!
Han vill mer än gärna hjälpa till, och det är klart han får det min lilla skatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0