Skönt...

Då var julafton över... skönt, skönt, skönt! ;)
Julen är inte alls min grejj, visst den är mysig men näää skulle helst klara mig utan den! ;)
Liam fick massa fina paket, som han verkligen tyckte om och det var kul!
Annars var det inte så mycket mer än att vi åt, kollade tv osv.

Idag kommer bror m. familj hit, så blir att äta och så!
Vet inte när vi ska åka hem, om vi åker hem ikväll eller imorgon bitti!
Älskling ska ju jobba imorgon, tråkigt nog...
Men ska bli skönt att komma hem faktiskt, åka och handla till nyårsafton då jag ska göra en smarrig smörgåstårta och gott att dricka till...
Ska bli så skönt att bara ha en mysig nyårsafton med min lilla familj och knodden i magen! ;)
Slippa stressa, bara kunna koppla av!
Snart är 2010 över och hoppas på ett mycket bättre 2011! ;)
Klart 2011 kommer bli ett kanonår, då kommer ju bebis... åhh vad vi längtar!

Har inge mer att skriva just nu, blir nog mer när vi kommer hem...
Och nu har lillklimpen vaknat så ska ta honom! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0