Skönt... BORT med julen!!!

Har idag rensat bort ALLT som har med julen att göra! (julgran, gardiner, advents stakar & stjärnor)
Ända som är kvar som har med julen att göra är pepparkakshuset! ;)
Less på allt som har med jul att göra och ska bli skönt att sätta upp nya gardiner och få det att se vanligt ut igen! ;)
Är så glad att slippa se julsaker! Bläää...
Tur alla är olika! ;)

Jag älskade julen förr, men inte längre sen några år tillbaks!

Nu ska jag bara kasta in alla julgardiner i tvättmaskinen så jag kan vika och lägga in dom i skåpet sen.
Ska även sätta fart med middagen som idag blir fiskpinnar, potatismos & grönsaker! ;)


Kommentarer
Caroline

HAHAH! Det har vi haft till lunch idag..Inte jag men Kenta och Neo..



Kram

2010-12-28 @ 16:52:36
URL: http://novaochneo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0