Sjuk...

Då har helvetet brytit ut... huvudvärk till tusen, näsan rinner som man bara öppnar en kran, feber, frossa, ont i hela kroppen, ont i halsen, hostar... uhhh!
Halsen känns som den är iskall
och när jag sväljer gör det så jävla ont, halsfluss kanske!?!?
Jag vill verkligen inte va sjuk nu!
När vi la oss igårkväll låg jag med både en varm pläd & täcke och hade värdens frossa, låg bara och skakade! ;(
Trodde det skulle gå över men icke sa nicke, är fortfarande samma sak!
Näsan är den som är värst, som man bra drar på en kran med vatten till och från...
Och näsan har jag så jäkla ont i och på efter allt jäkla snytandes... helt röd och sårig känns det som! ;(

Storälsk kom hem igår och hade feber, ont i kroppen & leder, hade frossa och var förkyld så får se hur han gör idag om han blir hemma eller om han känner sig bättre.
Tänkte ringa hem honom igår, kändes som jag höll på och dö när jag låg i sängen och bara skakade...
Det slutade aldrig!

Men än så länge har Liam klarat sig så får se om han kommer åka på skiten!
Man får väl hoppas att han slipper!

Jag som kände mig så himla bra igår när vi åkte in till stan, ingen feber eller så...
Men på slutet och när vi åkte hem började allt, då kom tröttheten, huvudvärken och frossan sen har den bara fortsatt och blitt värre...

HATAR ATT VA SJUK!!!

Ska ta och fixa iordning en stor kopp med varm te nu och lägga mig i soffan och glo på dumburken ett tag tills lilleman vaknar! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0