Shoppat! ♥

Vart iväg och shoppat lite granna... hittade inte så värst mycket men lite fick följa med hem iaf.
Vart dels en snygg Mjukis "Canada" huvtröja + byxor till både mig & storälsk, synd det inte fanns i lillemans storlek!
Var grymt snygga & sköna!
Vart även boxen med Johan Falk filmerna, så jävla bra filmer!
Lilleman fick nöja sig med 2 st filmer och strumpor! ;)
Han har ju så mycket kläder så känns som det inte är någon idé att köpa mer kläder till han just nu om man inte köper alldeles förstora kläder! ;)
Sen kommer han nog få mycket kläder i julklapp också, men då har jag sagt att det är bättre dom köper större storlekar!
Liam kan ju fortfarande ha byxor i stl. 80 men oftast använder jag bara stl. 86/92!
Även köpt lite kläder i stl. 98 nu i julklapp som han kan ha och växa i! ;)
Man får väl se när dom sitter bra på klimpen! ;)

Var även in på coopen för att köpa hem lite som fattades i kylen! ;)

Annars har vi inte gjort så mycket!

Håller just nu på med middagen som idag blir potatisgratäng, kött, grönsaker, beanesås & självklart min hemmagjorda vitlökssås som man bara inte kan va utan! ;)
Så himla gott till kött & sallad! *Smarr Smarr*

Aja, hoppas ni får en bra Måndag kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0