Saknar! ♥

Jag saknar T så sjukt mycket, önskar han bara kunde va hemma just nu!
Fast vi har pratat en del på telefonen redan, och sen har han ju den bärbara minidatorn med sig till sjukan så han kommer väl ut på msn ikväll någon gång! ;)

Har även fått reda på att han åker in på operationsbordet kl. 8 imorgon bitti, sen enligt läkaren som ska operera honom så kommer han mycket troligen bli utskriven på Fredag! ;)
Så nu hoppas jag verkligen att han blir det!
Ska bli skönt att få hem honom igen, men kommer bli lite annorlunda!
Saknade är sjukt jobbig, hatar att vara ifrån älsk såhär länge! ;)
Visst har jag vart det förut men då är det jag som vart borta och han jobbat men är annorlunda nu när man vet att han ligger på sjukan och kan knappt göra någonting!

Ska snart traska iväg och hämta hem lilleman från dagis!
Tur jag har min guldklimp som man kan busa & gosa massa med! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0