Sååå skönt! ♥

Sista dagen idag som älsk jobbar! ♥
Han tog ju ut en semesterdag på Söndag så nu får vi 3 underbara dagar tillsammans hela familjen innan han ska åka in på sjukan! ;)
Hoppas han får komma hem i veckan igen, kommer va sjukt tomt här hemma utan honom!
Kommer sakna nå enormt! ♥
Men vi hoppas bara att allt ska gå bra och att han kommer må bra efteråt!

Nu kommer han bli hemma minst 1 månad! ♥
Så vi slipper denna stressen vid jul när vi ska åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar! ;)

Sen ska vi ju in på ultraljud nu den 22.a December, ska bli så mysigt! ♥
Längtar som en tok tills den dagen! ;)
Jag har iofs. redan sett den lilla i magen eftersom jag redan vart på ett UL, men älsk har ju inte sett det! ;)

Igår när vi skulle vila middag allihopa innan älsk skulle åka och jobba så lyssnade vi på bebis i magen!
Liam fick också lyssna och han låg verkligen och njöt när han hörde bebis hjärta & när den rörde sig där inne! ;)
När vi tog bort lurarna vart han arg för han ville ju inge annat än lyssna! ;)
Så han fick ligga där och lyssna på sin lillebror/lillasyster och där låg han och njöt medans han höll på och somna till hjärtljuden! ;)
Så himla mysigt att ligga i sängen allihopa och lyssna på den lilla! ♥

Nu ska jag ta och gå och natta min lilla klimp!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0