Så sjukt nöjd...

Jag är så sjukt nöjd över den nya barnvagnen! (Phil & Teds Explorer)
Fick hem den strax efter 10 och har redan plockat upp den och provkört den här hemma! ;)
Liam är helt till sig och ska klättra upp i den hela tiden...

Men har enbart plockat ihop barnvagnen, syskonsitsen och cocoon packar jag inte upp ännu!

Nä jag måste säga att jag är så nöjd över den, känns helt annorlunda fast jag nästan har en exakt likadan sen innan! ;)
Har ju modellen som kom innan Explorer (sport), men det är exakt samma vagn bara att dom har förbättrat vagnen med en massa bra saker! ;)

Kommer nog in några bilder senare...
Orkar inte fota just nu och så ska jag fixa iordning lite lunch sen blir det nog att vila en stund innan det är dags att göra det sista här hemma!
Har ändå hunnit med en massa, det lönar sig att gå upp kl 04 på morgonen! HaHa


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0