Puuuha...

Har kastat in en tvättmaskin som sedan ska hängas, vikt och hängt/lagt in den rena tvätten, rensat ur bland mina kläder som ska kastas/skänkas bort (var en hel del), dammsugit och fixat i ena garderoben + mitt & älsks sovrum!
Nu är det bara resten som ska dammsugas så jag kan skura golvena sen! ;)
Skönt att hinna med så mycket som möjligt idag då jag inte kommer hinna med någonting imorgon knappt då jag är ensam hemma med lillfisen!
Sen på Onsdag hinner vi inte med någonting då vi ska upp väldigt tidigt för att sedan åka in på UL och sen hem och hämta alla julklappar & packningen för att sedan åka ner till mamma/mormor & pappa/morfar! ;)

Så idag ska allt hinnas med, får se om jag orkar med det.
Men skönt att ha det gjort och sen att man håller sig vaken och inte går och lägger sig vid 9 tiden! HaHa

Aja, ska inte sitta här och babbla ska fortsätta här hemma för att sedan fixa iordning en köttbullemacka till mig & storälsk och bara mysa framför tv´n! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0