Puuuh...

Precis kommit hem från att ha vart iväg och hämtat lilleman på dagis sen vart ute till Coopen & Willys och handlat! ;)
Blir ALLTID mer som man handlar än vad man ska! HaHa
Men skönt, nu finns det massa kräm, juice, saftsoppa, fruktsoppa, och allt sånt där! ;)
Så nu får älsklingen mer än gärna komma hem tycker jag! ♥
Längtar så sjukt mycket efter honom!

Hoppas läkarna är snälla imorgon och skriver ut honom! HaHa
Annars kommer han iaf. hem på Fredag om det inte skulle va nå som hänt/händer!


Fick även ett SMS om att jag kunde hämta ut paketet med skötväskan, så var ju tvungen att göra det också! ;)
Jag är sååå NÖJD med den! ;)
Så fin och alldeles perfekt, nu är det bara skötväskan jag vann på tradera som jag väntar på! ;)
Även den helt sprillans ny med lappar och allt på! ;)

Ska alldeles strax börja med käket, blir raggmunk, bacon, rårivna morötter & lingonsylt här hemma idag!
Smarrigt värre!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0