Näst sista dagen på 2010!



Då var det Torsdag och 1 dag närmre 2011! ;)
Hoppas att 2011 kommer bli ett väldigt bra år, som det känns nu kommer det bli ett helt underbart år! ;)
Längtar så mycket tills sommaren!
Jag kan inte klaga på 2010 heller, har vart ett kanon år med mycket saker som hänt! ;)

Idag ska jag fixa iordning smörgåstårtan så det bara är att garnera den imiorgon bitti!
Sen har jag som sagt en massa andra saker som jag måste göra, som jag inte hann med igår då dagen vart helt annorlunda än vad jag hade tänkt mig! HaHa
Men gårdagen var helt kanon ändå, fått hem många nya saker och är supernöjd över allt köp!

Det jag ska hinna med idag är:

• Fixa iordning köket!
• Plocka undan en massa skit från både hyllor & bord! ;)
 Städa - Dammsuga & Skura golven!
 Plocka undan & fixa iordning Liam´s rum!
 Bära nera alla julsaker i förrådet!
 Vika/hänga in den rena & torra tvätten!
 Sätta på en maskin med tvätt!
 Hänga upp den nytvättade tvätten
 Fixa smörgåstårtan så jag kan garnera den imorgon bitti! (Fredag)

Det är vad jag ska hitta på idag...

Ska även ta och gå ut en sväng, om nu Liam mår bättre och inte har hög feber...
Helst ingen feber alls!

Både storälsk & lillfisen ligger fortfarande och sover så dom är nog helt slut!
Båda hade ju hög feber igår.

Det som känns väldigt skönt just nu är att jag blir av med liam´s "gamla" säng! ;)
Skönt att slippa ha den ståendes bara, bättre den kommer till användning!
Gick väldigt fort att bli av/sälja den!
Hoppas bara att Carro tar den nu! ;)

Nä... nu ska jag faktiskt ta och börja göra iordning smörgåstårtan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0