Mot stan...

Nu ska storälsk & jag ta och åka in till stan en sväng, lilleman ska få stanna hemma och busa med vovven Ozzy!
Självklart kommer han va inne hos Anki & Stefan! ;)
Går lite snabbare för oss än om vi skulle ha lilleman med oss, sen känner jag inte för att dra ut honom i detta snöoväder...
Hoppas bara det kommer att lugna ner sig lite med snöandet och blåsandet!

Jag hoppas även att jag kommer hitta någon tunika, klänning eller någonting att ha på mig i jul!
Och som jag även vet att jag kommer använda mer än 1 gång! ;)
Annars kommer jag nog bli tokig! ;)
Men som det känns just nu så är det bara jobbigt, kan ju knappt ha mina byxor som jag har nu...
Eller ha dom kan ja men sitter ju åt över magen! HaHa
Sånt man får räkna med när man är gravid! ;)

Har en känsla av att denna graviditet kommer bli "värre" än när jag väntade Liam, för då gick jag knappt upp någonting, kunde ha mina kläder utan att dom satt åt eller nå sånt!
Men ska inte klaga, finns inge mysigare än att va gravid... jag älskar det! ;)
Ett litet liv som växer i magen! ♥

Nä, måste packa ner det som ska med lilleman nu när vi åker iväg en sväng!

Men ha en bra dag alla läsare! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0