Måndag!

Ny vecka, nya möjligheter!



Så var det Måndag igen, veckorna bara rusar fram! ;)

Det är så skönt att va hemma igen, borta bra men hemma bäst!
Vart en tidig morgon iaf. både älsklingen och jag har vart vakna sen halv 5! ;)
Lillfisen ligger fortfarande och sover gott!

Jag håller på och kokar "tomtegröt"...
Det är ju såååå gott, speciellt när man gör den själv än att köpa i dessa korvar på affären! ;)

Igår åkte jag med min käre mor till Södertälje där vi skulle möta upp min bror + barnen, jag passade på att gå in på elgiganten för att kolla lite dvd filmer! ;)
Och självklart följde det med några stycken, dels en byggare bob som Liam inte har!
Håller på att samla alla byggare bob till honom och det är ju en del, men inte många som fattas nu! ;)
Sen köpte jag självklart Tre Kronor boxarna, både 1.an & 2.an!
Vart billigare att köpa på elgiganten än att skicka efter dom! ;)
Så nu blir det att kolla film! ;)
Längtar tills 3.e boxen kommer ut nu i slutet av December! ;)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0